Portvagt / Receptionsvagt

Portvagt / Receptionsvagt

En receptionsvagt eller portvagt sikrer ikke bare adgangskontrollen. Han skaber en tryg atmosfære, byder kunder og ansatte velkommen og løser serviceopgaver. God kommunikation og højt serviceniveau kendetegner en god receptionsvagt eller portvagt.

Receptions- eller portvagten er ofte også virksomhedens ansigt og udadtil og derfor stiller vi selv store krav til at vagten tilpasser sig virksomhedens kultur og er en udadvendt og imødekommende personlighed.

En receptionsvagt eller portvagt fra DK-Secure kan indgå i dagligdagen som en fleksibel medarbejder hos jer og fx tage imod varer, byde besøgende velkommen, løse daglige driftsopgaver og yde førstehjælp. Det er ressourcebesparende og effektivt.

Som kunde er du selv med til at fastlægge, hvilke adgangs- og udgangskrav der er behov for og hvilke andre opgaver, der ønskes løst. Det kan være I ønsker en døgnvagt eller måske kun i begrænsede tidsrum eller alternativt som afløsere ifm. sygdom, ferie osv. Uanset så tilstræber vi at skabe en tryg atmosfære for gæster og medarbejdere, så længe vi er hos jer.

  • Modtagelse og henvisning af gæster
  • Adgangskontrol af personer til virksomheden
  • Nøgleopbevaring og -udlevering
  • Overvågning af kameraer og alarmsystemer
  • Udstedelse af gæstekort
  • Henvisning af gæster
  • Førstehjælp og assistance ved tilskadekomst
  • Varemodtagelse og leverancekontrol
  • Varetage sikkerhedsprocedurer

Kontakt DK-Secure

Har du spørgsmål? Vil du gerne kontaktes? Vil du have et tilbud? Skriv til os her.

Skriv til os

Morten Andersen

Morten Andersen

Stifter og medejer

Kontakt Morten
Telefon: 24 45 90 20
E-mail: ma@dk-secure.dk